Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Nov 2024 17:19:39 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Valga Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/12318 
aadressile Valga maakond, Valga vald, Laatre alevik, Vasikafarmi, Valga 
maakond, Valga vald, Laatre alevik, Vasikafarmi, Valga maakond, Valga vald, 
Laatre alevik, Vasikafarmi, Valga maakond, Valga vald, Laatre alevik, 
Vasikafarmi, Valga maakond, Valga vald, Laatre alevik, Vasikafarmi, Valga 
maakond, Valga vald, Laatre alevik, Vasikafarmi, Valga maakond, Valga vald, 
Laatre alevik, Vasikafarmi, Valga maakond, Valga vald, Laatre alevik, 
Vasikafarmi, Valga maakond, Valga vald, Laatre alevik, Vasikafarmi, Valga 
maakond, Valga vald, Laatre alevik, Vasikafarmi, Valga maakond, Valga vald, 
Laatre alevik, Vasikafarmi, Valga maakond, Valga vald, Laatre alevik, 
Vasikafarmi, Valga maakond, Valga vald, Laatre alevik, Kesk tn 15, Valga 
maakond, Valga vald, Laatre alevik, Kaljupi// Kuivuse// Vasikafarmi// Muhkva 
küla, Suurfarm-Tibiküla tee (Kääriti 1.1, Kääriti 1.2, Järelkääriti, 
Gaasitöötlusüksus, Segamismahuti, Ladustushoone, Katlamaja, Tehnoruumi 
hoone, Tugimüür, Hinnapost, Tankur koos makseterminaliga, Juhtimiskeskus, 
Pumplahoone, Alajaam, maakaabel) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 54 lg 6 p 2 alusel esitatakse 
kasutusloa taotluse eelnõu kooskõlastamiseks asutusele, kelle õigusaktist 
tulenev pädevus on seotud kasutusloa taotluse esemega;

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27190201>  (menetlus nr: 
461182), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (IIVIKA VOODE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister